PROJECTE ERASMUS AMB SICÍLIA

Aquesta setmana hem tingut la visita dels mestres i alumnes de l’escola Instituto comprensivo Carini de Palermo, Sicília.

Durant el març vam fer una estada d’aprenentatge dins del nostre projecte Erasmus i hem compartit des del curs passat el projecte Etwinning sobre sostenibilitat “Small steps make big changes”.

Han estat uns dies intensos d’aprenentatge i vivències on ens hem enriquit juntament amb el nostre alumnat de la seva cultura i llengua i hem pogut mostrar la nostra.

Destaquem les famílies acollidores que van tenir tres alumnes i que estan molt contentes de l’experiència.

Entre els professors teniem la poetessa Fabiana Mazzora que ens va deleitar amb un taller de poesía en llengua italiana amb l’alumnat de sisè i als jocs florals 24.

Moltes gràcies, grazie mille!