Visita al Centre de mestres del Sud de França

El passat divendres dia 19 vam rebre la visita de dues directores de dues escoles de la xarxa de “Calandretes”.

Aquestes escoles treballen el bilingüisme des de petits en les llengües occitana i francesa i tenen un projecte plurilingüe per treballar la introducció de llengües estrangeres.

L’escola treballa com a escola de referència amb el grup “Fem l’escola plurilingüe” dins de la Societat catalana de Pedagogía i amb el Departament. Compartir la nostra experiència amb escoles d’altres països ens ajuda a millorar  el nostre projecte i beneficia als nostres alumnes.

Comencem un altre projecte de col·laboració amb les escoles d’Occitània.

FORMIGUES COOPERATIVES

Aquest curs, des de l’àrea d’Educació Física, hem engegat un nou projecte amb els alumnes de 4t. Es tracta d’un projecte cooperatiu on participen alumnes de diferents escoles de Catalunya.

El projecte de Formigues cooperatives el compartim amb dues escoles més del poble. Ja hem començat… Llegeix més»

TARDA DE FAMÍLIES

Les nostres tardes de i amb famílies, són un moment molt desitjat on famílies, mestres i sobretot infants compartim aprenentatges i vivències .
L’Orlando pare i metge ens va ajudar a entendre millor l’aparell digestiu. Dins del nostre projecte “què passa amb els aliments?, teniem moltes… Llegeix més»

VISITA A TARRACO

Hem anat a Tarragona els nens i nenes de cinquè dins del nostre projecte “Roma”
Vam passar un dia ple d’aprenentatges i vivències.
Aquí us deixem algunes imatges.

L’ESCOLA SELECCIONADA PER PARTICIPAR A LES TERCERES JORNADES PATRIMONI I ESCOLA

Hem presentat el projecte , Josep Maria Jujol, arquitecte ales terceres jornades patrimoni i escola com a mostra de projecte de referència.

Aquest es un projecte transversal de Centre on a partir d’ell patrimoni Jujol es treballa  amb diferents activitats des de P 3 fins a sisè i amb patrocini de l’Ajuntament de Sant Joan Despi i coordinat pel centre de recursos.

Treballem incorporant el patrimoni Jujol al currículum i desenvolupant l’aprenentatge competencial.

DIA INTERNACIONAL DE LES LLENGÜES

El 26 de setembre és el dia internacional de les llengües.
A l’escola treballem aquest dia com una celebració transversal on treballem el valor de les llengües per compartir coneixement,
Obrir-nos a noves cultures i enriquir-nos com a persones.
Mireu quin video han fet els nens i nenes… Llegeix més»

BONES VACANCES

Des de l’escola us desitgem unes molt bones vacances d’estiu.
Temps d’aventures en família, de lleure i diversió.
Us esperem el dia 12 de setembre!
Gaudiu molt!