JORNADES ESPORTIVES 2024

Un curs mes celebrem les nostres jornades esportives, gaudint de diversos esports i activitats vinculades a la pràctica esportiva durant dues jornades.
El dimecres vam fer l’obertura amb la bandera olímpica passejada pels nens i nenes de “blanc” representats de tots els infants del centre. Moment… Llegeix més»

ERASMUS A PALERMO

Aquest mes de febrer hem realitzat un projecte Erasmus a l’instituto comprensivo de Carini ( Palermo) d’una setmana de duració.
Amb aquest centre estem portant a terme un projecte E-twinning titul.lat “Climate Change”. Han estat unes jornades molt productives amb uns mestres implicats i fantàstics. A… Llegeix més»

PORTES OBERTES CURS 24-25

Us convidem a conèixer el nostre projecte “Aprendre és emocionar-se” a les portes obertes dels propers dies 26 i 28 de febrer.
Farem dos torns a les 15.15 i a les 17.00. Cal trucar o enviar mail per apuntar-se.
Us esperem!

PATRULLA VERDA

Dins del nostre projecte de les escoles de la UNESCO “Desplastifícate”, aquest curs hem iniciat la patrulla verda. Cada dia després del pati un grup de primària fa neteja de les deixalles que han quedat. Posteriorment les classifiquem en plàstic, paper o residu orgànic.
Des de l’escola treballem… Llegeix més»

BONES FESTES!

Amb L’imatge de la cloenda del festival de nadales us volem desitjar un bon Nadal i un millor 2024!
Ara és temps d’estimar
Ara és temps de brillar
Unim Les veus en un clam i ara fem un nou demà

Bon Nadal, Feliz Navidad, Merry Xmas,Joyeux Noël

JOCS DE PATI

Durant dos dissabtes les famílies de l’AFA de l’escola han estat treballant per posar a punt nous jocs de pati en format pintat.
Les famílies i els seus fills van estar pintant diversos jocs com el parxís, el twistter o els escacs dins del projecte “patis… Llegeix més»

TEMPS DE TARDOR

La tardor ha arribat i com cada curs vestim l’escola amb els seus colors. Aquests dies estem preparant les festes de la Castanyada i Halloween. És per això que hem decorat l’escola amb treballs relacionats amb aquestes festes en català, anglès i francés.
Avui també els… Llegeix més»

PROJECTE EMOCIONS

Des del 2012 vam començar amb el projecte d’innovació propi de centre reconegut pel Departament d’Educació “Emocions.
Una de les estratègies del projecte és els apadrinaments entre 4t i I3 que van pujant junts fins finalitzar sisè i I5 respectivament.
Crear vincles emocionals facilita el clima de… Llegeix més»

COMENCEM

Avui donem la benvinguda a totes les famílies del centre antigues i noves i per supossat als infants ,mestres i tot el personal que formem part de la comunitat educativa de l’Espai 3.
Un cop mes amb il.lusió i forces renovades, encarem el repte de treballar… Llegeix més»

COMIAT SISÈ

Avui hem acomiadat als infants de sisè  i des de l’escola hem preparat una dansa conjunta.
Com diu Howard G. Hendricks “L’ensenyament que deixa empremta no és el que es fa de cap a peus, sinó de cor a cor”.
Aquest és el missatge que des de… Llegeix més»