Conferència de la Maria Petit pels alumnes de sisè

El passat divendres 23 de febrer ens va visitar a l’escola la Maria Petit per explicar-nos, als grups de 6è que realitzen un projecte sobre La Ceguesa, com és el dia a dia d’una persona amb discapacitat visual.

Havíem preparat unes preguntes, però la veritat és que la seva exposició va ser tan completa i entenedora que va respondre als nostres dubtes sense que calgués ni plantejar-los.

L’acompanyava la Núria, una bona amiga, i el seu gos pigall, en Tàvix . La Maria ens va fer veure que amb esforç i molta voluntat, una persona amb discapacitat visual és capaç de viure o viatjar sola i pot portar una vida plena, sense haver de renunciar ni a la feina desitjada, ni a la diversió, ni a la pràctica de l’esport, ni a qualsevol dels aspectes que fan que gaudim d’una vida completa.

Haver compartit amb nosaltres les teves vivències ha fet que aprenguem un munt sobre el món de la discapacitat visual i de la superació personal.

Moltes gràcies, Maria!

Cliqueu la foto per veure l'àlbum