Erasmus DAY

El dijous 10 d’octubre a la tarda l’alumnat de cicle superior va poder gaudir d’una jornada cultural entorn a la formació rebuda per alguns mestres de l’escola. Aquesta formació està inclosa dins el programa Erasmus plus, en concret KA101, de formació pel professorat.

L’activitat va estar distribuïda en 4 espais diferents:

1. Quiz sobre Florència
  2. Aplicació d’una activitat apresa al curs “Bring your classroom to life: learn to teach English and other languages with drama” formació realitzada a Florència
  3. Quiz sobre Dublín.
  4. Aplicació d’una activitat apresa al curs “Intensive English and CLIL for teachers” formació realitzada a Dublín.

L’activitat va començar a les 3 de la  tarda i va acabar  a 3/4 de 4 per l’alumnat de 6è, i a continuació es va repetir el mateix però pels nens i les nenes de cinquè.

Va ser una tarda molt productiva.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *