Taller Bibliolab del Bibliobús el Castellot

El proper dia 14 de novembre us oferirem la primera activitat del curs 2019-20 a l’espai de la  Biblioteca Oberta de l’escola Circell: un nou taller Bibliolab del Bibliobús El Castellot , promocionat per la Diputació de Barcelona.

En aquesta ocasió ens oferiran un taller científic d’SCRIBLINGS on les criatures construiran un petit robot  capaç de fer dibuixos automàtics infinits i aleatoris. En el taller entendrem com l’energia de la pila es transforma en moviment i com aquesta vibració esdevé Art.

L’activitat es realitzarà a la biblioteca de l’escola de 16:45h a 18:00h i està recomanada per criatures a partir de 5 anys.

El taller té un màxim de 15 places. Podeu fer les inscripcions el dijous 31 d’octubre al Bibliobús el Castellot ,  trucant al telèfon 696 443 541 o fent la reserva a través del correu b.castellot@diba.cat

Us recordem que tots els infants que participin en l’activitat han d’anar acompanyats d’un adult.