escola_circell

Recordeu!!!.  Per anar als vídeos dels vostres tutors o tutores heu d’anar a menú ,
heu de buscar recursos i triar el vostre cicle.
Seguidament heu d’anar a la pestanya recursos confinament.

Setmana Erasmus + a l’escola Circell

El dilluns 17 de febrer vam realitzar un acte de benvinguda que marca l’inici d’una setmana molt important per tota la comunitat educativa de l’escola Circell. Aquesta setmana l’englobem dins el programa K2, un programa Europeu Erasmus+ que vam iniciar el curs passat realitzant intercanvis… Llegeix més»

Taller Bibliolab del Bibliobús el Castellot

El proper dia 14 de novembre us oferirem la primera activitat del curs 2019-20 a l’espai de la  Biblioteca Oberta de l’escola Circell: un nou taller Bibliolab del Bibliobús El Castellot , promocionat per la Diputació de Barcelona.
En aquesta ocasió ens oferiran un taller científic… Llegeix més»

Erasmus DAY

El dijous 10 d’octubre a la tarda l’alumnat de cicle superior va poder gaudir d’una jornada cultural entorn a la formació rebuda per alguns mestres de l’escola. Aquesta formació està inclosa dins el programa Erasmus plus, en concret KA101, de formació pel professorat.
L’activitat va estar… Llegeix més»

Esmorzem fruita !

L’escola fa uns quants anys que participa en el programa Més fruita a l’escola del Departament d’Ensenyament.Pensem que l’alimentació saludable i les bones costums alimentàries són molt importants pel creixement  dels nens i les nenes. Des de l’Escola volem potenciar encara més aquestes costums. Així… Llegeix més»

Erasmus DAY

El proper divendres dia 10 l’escola Circell celebrarà l’Erasmus Day.
Al llarg d’aquest dia el mestre i les mestres que van rebre formació a  l’estranger  faran difusió dels coneixement apresos en dues sessions una al matí per mestres i una altra a la tarda per l’alumnat… Llegeix més»

Biblioteca oberta al Municipi

A partir d’aquest dimarts dia 1 la biblioteca de l’escola, gràcies al suport de l’Ajuntament, s’obrirà per totes les persones del municipi els dimarts, dimecres i dijous de 2/4 de 5  les 6 de la tarda. Un espai on podeu venir a fer els deures,… Llegeix més»

Welcome Nancy Mullen !

El dimarts 1 d’octubre ha començat a l’Escola l’auxiliar de conversa Nancy Mullen, ens acompanyarà fins el 31 de maig de 2020. Vindrà a l’escola els dimarts, dimecres i dijous.
Segur que tots junts aprendrem moltes paraules i expressions noves. Benvinguda a l’Escola Circell Nancy !
Llegeix més»

Xerrada Vet aquí un àpat

El proper 8 de novembre a 3/4 de 5 de la tarda, a l’escola realitzarem una xerrada pels pares,mares, tutors i tutores sobre l’alimentació i els àpats saludables. Aquesta xerrada l’organitza el Departament d’Agricultura, pesca i alimentació amb el suport del Departament  d’Ensenyament.
Us hi esperem… Llegeix més»

La Família Panellet

El dimarts 30 d’octubre a la tarda, vam escoltar pel Circell en Línia un conte molt bonic de la Família Panellet i després …. Sorpresa!  Els nens i les nenes més grans de l’escola ens van venir a presentar els capgrossos de la Família Panellet
Llegeix més»

Simulacre a l’escola

El dimarts 30 d’octubre el matí, vam fer el simulacre d’emergència del centre. Volem felicitar a tot l’alumnat perquè ho va fer molt bé, va ser molt ràpid i àgil. Van venir els bombers i els guàrdies municipals d’Olèrdola.