Taller de robòtica

El passat dilluns a l’escola vam gaudir d’uns tallers de robòtica. Des de l’empresa que fa l’extraescolar de Robòtica a l’escola, s’ha ofert per mitjà de l’AMPA, la realització d’aquests tallers de manera gratuïta per tot l’alumnat de l’escola.
Vam gaudir molt programant els petits… Llegeix més»

Erasmus+. Programa KA1

Formacions
Dintre del Projecte Erasmus+, l’escola ha participat en el programa KA1 per mitjà de dues formacions:

1. Ioga i mindfulness per nens/es,  per tal d’adquirir nous recursos  entorn al tema de l’atenció plena. El curs va tenir una durada de 7 dies i va ser impartit a… Llegeix més»

Tot és camí des d’ara!

Benvolgudes famílies,
Comencem un nou curs i estem deleroses de retrobar-nos amb tots vosaltres.
Durant l’estiu tots i totes hem tingut temps d’agafar forces per començar aquest  nou curs escolar 2021-2022.
El Circell engega les màquines de nou! Un nou projecte ple d’aprenentatges , experiències i reptes  comença ara.… Llegeix més»

Guia de lectura Sant Jordi 2021

Us enllacem a algunes recomanacions bibliogràfiques de diverses modalitats literàries destinades a l’alumnat d’Educació Infantil i Primària. Esperem que us sigui d’utilitat!
Mitjançant aquest enllaç podeu accedir a les fitxes dels llibres seleccionats, amb una breu explicació de cada llibre.

Dia Internacional de les Dones

#8Març
El moviment feminista ha esdevingut una onada col·lectiva, diversa i imparable formada per dones de diferents orígens i ideologies en lluita conjunta contra les desigualtats.
El 8-M és el símbol d’una història de segles en lluita. El 8 de març commemorem el feminicidi d’un grup… Llegeix més»

#100tífiques 2021

El dia 11 de febrer a les 11.00h, Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència, més de 450 #100tífiques s’han connectat amb 480 escoles per explicar a nens i nenes que poden arribar a ser el que vulguin.
L’alumnat de 6è de la nostra… Llegeix més»

Preinscripció curs 2021-2022

Com ja sabeu el proper 15 de Març comença el període de preinscripció pel curs 2021-2022.
Per tal de conèixer l’escola, oferim la possibilitat de fer visites individuals demanant cita prèvia.
Trobareu tota la informació a l’apartat “Preinscripció curs2021-2022” del nostre web o clicant directament en… Llegeix més»

DENIP 2021

El dia 30 de Gener es commemora el Dia Escolar de la No-violència i la Pau. Enguany, a l’escola, les activitats treballades giraven al voltant del respecte i la resolució pacífica dels conflictes.
Entre tots i totes hem fet un mural i hem posat per… Llegeix més»

Taller Kapla

El dilluns i dimarts tot l’alumnat de l’escola va poder gaudir d’una activitat comuna. Vam fer uns taller amb peces Kapla i vam fer unes construccions superxules!!!!
Aquest joc francès el formen petits llistonets de fusta de pi sense cap encaix ni fixació i a través… Llegeix més»

Guia de lectura Nadal 2020

Us enllacem a algunes recomanacions bibliogràfiques de diverses modalitats literàries destinades a l’alumnat d’Educació Infantil i Primària. Esperem que us sigui d’utilitat!
Mitjançant aquest enllaç podeu accedir a les fitxes dels llibres seleccionats, amb una breu explicació de cada llibre.

25 Novembre

El 25 de novembre va ser declarat Dia internacional contra la violència de gènere durant el primer Encuentro Feminista de Latinoamérica y del Caribe celebrat a Bogotà (Colòmbia) l’any 1981.
En aquesta trobada, les dones van denunciar la violència de gènere en l’àmbit domèstic i… Llegeix més»