Hort Ecològic

El diumenge 17 de Març, l’AMPA  va organitzar una jornada amb les famílies per  fer realitat el nou hort ecològic de l’escola.
Gràcies a l’AMPA,  l’Ajuntament, als treballadors de la brigada i les famílies i professorat que hi han col·laborat, hem pogut fer realitat aquest projecte.… Llegeix més»

Xerrada famílies

L’aprenentatge de la lectura des de la mirada de la neuroeducació
El passat dijous 14 de Març, l’escola juntament amb l’AMPA, vam organitzar una xerrada per les famílies a càrrec d’en David Bueno Torrens, doctor en biologia i professor i investigador de la secció de genètica… Llegeix més»

8M

Amb motiu de la cel·lebració del 8M, l’escola està portant a terme una sèrie d’activitats dins el projecte interdisciplinar que duem a terme de manera conjunta tota l’escola.
A continuació us fem un resum
D’altra banda també hem fet un apartat al “Circell en línia” que podeu… Llegeix més»

25N

Al llarg d’aquesta setmana tot l’alumnat de l’escola ha estat fent activitats per treballar aquesta diada i sensibilitzar a tothom sobre la necessitat d’erradicar les violències masclistes.
En aquest enllaç trobareu un resum del que ha anat fent cada classe.
D’altra banda, avui divendres s’ha fet… Llegeix més»

Renovació dels membres del Consell Escolar

Enguany, de manera excepcional, 2 membres representants de les famílies s’afegiran a la composició del Consell Escolar per tal de tenir cada sector ben configurat. Per tant aquest curs no es renoven els membres si no que d’han d’afegir dos.Trobareu tota la informació a l’apartat… Llegeix més»

Dia de les Biblioteques

El 24 d’octubre es celebra a tota Catalunya el dia de les Biblioteques.La data va ser triada per commemorar la terrible destrucció de la Biblioteca de Sarajevo durant la Guerra dels Balcans al 1992.
L’escola Circell ha volgut adherir-se a aquesta celebració realitzant tallers d’elaboració de… Llegeix més»

Projecte EVALudens

Aquest curs l’escola Circell participem en el projecte “EvaLudens”. Nascut de l’impuls del Festival En Veu Alta, l’EvaLudens inicia el seu segon curs d’activitat oferint  un total de 8 espectacles de narració i tradició oral durant el curs.
L’EvaLudens té el propòsit de contribuir a acostar… Llegeix més»

Innovamat: gira didàctica

Aquest curs l’Escola Circell ha estat seu de les formacions que cada curs organitza innovamat. Han vingut mestres de molts indrets del voltant del nostre municipi, fet que ha ajudat a donar visibilitat a la nostra escola.
Cada any, per començar amb bon peu el curs,… Llegeix més»

Claki: reciclem l’oli domèstic

Des del Centre Especial de Treball Nou Verd el qual forma part del grup cooperatiu Entrem ens presenten en aquest inici de curs un vell conegut per a la comunitat de l’escola però que potser les famílies que heu arribat aquest curs al… Llegeix més»

Dot Day

L’escola es va posant en marxa de mica en mica i després d’un calorós estiu, ben gaudit per tots i totes, cal tornar a les aules.
Al Circell hem volgut començar a tota marxa, participant en el dia Internacional del Punt, en anglès “Dot Day”, una… Llegeix més»

Som-hi!!!

Un any més ja hi tornem a ser. Motxilles, llibres, carpetes… i un munt d’il·lusions per iniciar aquest nou curs. Deixem enrere un llarg estiu i tornem amb les piles ben carregades.

Us un bon inici de curs!.

ENDAVANT!!!

Casals a l’Escola Circell

Famílies,
Ja estan a punt els casals del mes de juny que organitza l’AMPA durant les tardes de jornada intensiva i el casal d’estiu que s’organitza des del Consell Esportiu pel mes de juliol. Trobareu tota la informació a l’apartat de la nostra web.

Revista l’Esquirol

Un curs mes, amb motiu de la Diada de Sant, els nens i les nens de l’escola han col·laborat en l’edició de la revista de l’Esquirol. Hna participat amb tipologies textuals variades: poemes, rodolins, narracions, entreteniments….
Esperem que la gauidiu molt!!!
Podeu consultar-la en el següent Llegeix més»

IV Mostra de mones

Aquest divendres 31 de març hem recuperat la Mostra de Mones a l’escola Circell.  Vuitanta criatures de totes les edats han portat aquest divendres pel matí la seva mona realitzada a casa . Les mones presentades destaquen per la seva creativitat i originalitat i n’hem… Llegeix més»

8 DE MARÇ