Dot Day

L’escola es va posant en marxa de mica en mica i després d’un calorós estiu, ben gaudit per tots i totes, cal tornar a les aules.
Al Circell hem volgut començar a tota marxa, participant en el dia Internacional del Punt, en anglès “Dot Day”, una diada que es celebra a centenars d’escoles d’arreu del món cada 15 de setembre.
La idea va sorgir arran de la lectura d’un petit llibre que segur molts de vosaltres coneixeu i heu llegit als vostres fills i filles, “El punt” de l’escriptor Peter Reynolds. Un llibre que,curiosament, aquest 2023 celebra el seu vintè aniversari.
A partir de la lectura del llibre es va crear un moviment artístic que convida cada any a tothom que ho desitgi a desenvolupar la creativitat dibuixant punts.
A l’escola, hem explicat el llibre i tot l’alumnat ha creat el seu propi punt. L’exposició d’aquestes obres plenes de color i creativitat estaran exposades al vestíbul de l’escola durant aquest mes de setembre.
Gaudiu dels punts i atreviu-vos a crear un de propi per què com ens ensenya en PeterReynolds… no se sap mai on pot arribar una petita petjada!

Galeria d’imatges