Claki: reciclem l’oli domèstic

Des del Centre Especial de Treball Nou Verd el qual forma part del grup cooperatiu Entrem ens presenten en aquest inici de curs un vell conegut per a la comunitat de l’escola però que potser les famílies que heu arribat aquest curs al centre no coneixeu: es tracta del Claki. Des de Nou Verd aprofiten per a explicar-nos com funciona el projecte de Recollida d’oli vegetal de cuina usat a les Escoles. Un projecte ja consolidat al Penedès amb uns resultats excel·lents. S’han realitzat uns tallers a 1r i 4t, al mes de gener es farà pels infants d’I3.

D’altra banda també ens han fet arribar una carta amb els indicadors de les recollides d’oli que hem fet durant el curs 2022/2023 a la vostra escola i hem obtingut uns bons resultats. Podeu consultar els resultats clicant aquí.

Us animem a continuar participant del projecte!!!!