Dia Internacional de les Dones

#8Març

El moviment feminista ha esdevingut una onada col·lectiva, diversa i imparable formada per dones de diferents orígens i ideologies en lluita conjunta contra les desigualtats.

El 8-M és el símbol d’una història de segles en lluita. El 8 de març commemorem el feminicidi d’un grup d’obreres del tèxtil que van morir cremades a Nova York mentre reivindicaven els seus drets laborals fa més d’un segle, però també recordem totes les dones, de tots els temps, que han lluitat i lluiten per assolir la igualtat real i efectiva.

El Museu d’Història de Catalunya, en el seu compte de twiter, explica què va passar el 8 de març per a que aquest fos el dia escollit? https://twitter.com/mhistoriacat

A l’escola hem volgut commemorar aquesta diada donant visibilitat a dones que han destacat en el camp científic. Cada classe ha treballat una científica i entre tots i totes hem elaborat un mural que recull totes les històries

Clicant el següent enllaç podreu conèixer quines altres activitats hem desenvolupat per treballar aquesta diada.