#100tífiques 2021

El dia 11 de febrer a les 11.00h, Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència, més de 450 #100tífiques s’han connectat amb 480 escoles per explicar a nens i nenes que poden arribar a ser el que vulguin.

L’alumnat de 6è de la nostra escola ha tingut la oportunitat d’escoltar a la Cristina Casas, que ens ha explicat que la seva feina consisteix en recollir dades dels aparells electrònics com el telèfon o l’ordinador per obtenir tot tipus d’informació, el que s’anomena “Big data”, ens ha dit que cada dia fa petits descobriments. També ens ha explicat que actualment està treballant en un projecte d’energies renovables, volen crear un sol artificial a la terra! Per acabar li hem pogut fer tot tipus de preguntes relacionades amb la seva feina i inclús la seva vida privada, ara ja sabem com és una autèntica científica! Moltes gràcies Cristina!