8 DE MARÇ

El 8 de març és el Dia Internacional de les Dones o el Dia de la Dona Treballadora. Des de l’escola, icada dia posem el nostre granet de sorra per tal de  sensibilitzar i educar els infants  en la igualtat de gènere, per trencar estereotips, erradicar la violència de gènere i educar per a una societat més justa on hi hagi igualtat d’oportunitats entre dones i homes.

Enguany el fil conductor a estat “les dones i l’esport”. A partir del material divulgatiu de TV3 “super heroïnes de l’esport” hem donat visibilitat a esportistes catalanes que han triomfat en el seu camp. Per mitjà d’aquest fil, a les aules, també hem parlat dels esports que practiquen les nostres companyes. El resultat el podeu veure en aquest recull de fotos.

Un cop més seguim treballant per fomentar en el nostre alumnat el respecte envers els altres per mitjà de la celebració de diades tant importants com aquesta.