FIRST LEGO LEAGUE

S’acosta el dia de la participació (aquest dissabte dia 9) a la First Lego League. Amb els alumnes de sisè participant i els pares com a públic afrontarem els diferents reptes a la Universitat Autònoma de Barcelona .
Al llarg del matí farem diverses activitats que hem anat preparant al llarg del primer trimestre:
  • Presentació del projecte científic. Nosaltres hem investigat i estudiat el vestit dels astronautes.
  • Presentació del pòster de valors. La Lego League emfatitza diferents valors de treball cooperatiu i inclusiu que cada equip ha d’explicar com ha desenvolupat.
  • Presentació del Robot. S’explica com s’ha treballat amb el robot.
  • Partides del joc del Robot. En grups de tres alumnes competeixen contra les altres escoles i instituts per assolir els reptes plantejats en un temps determinat. La classificació per puntuació depenent de com es realitzen les missions del robot.
L’escola es planteja aquesta activitat com una experiència que faci afrontar als nostres alumnes nous reptes, tant en el fons com la forma, descobrint un món de descoberta com és la ciència.