Associació hàbitats-Projecte Rius

L’Associació Hàbitats ens ha agraït la participació dels alumnes de 4t en el Projecte Rius, ja que, juntament amb la resta de voluntaris que en formen part, s’ha aconseguit analitzar 87,5km de diferents rius de Catalunya. La xarxa segueix creixent!

A l’abril ha començat la campanya de primavera per analitzar els rius assignats. Igual que ho vam fer al primer trimestre, els alumnes de 4t tornarem a baixar a la riera d’Òdena a investigar i recollir tota la informació necessària per a elaborar l’informe RiusCat.

La sortida la farem en tornar del pont i us mostrarem les fotos que hàgim fet. Us adjuntem l’adreça web on podeu consultar què es treballa en aquest projecte. És molt interessant i si us interessa també us podeu fer voluntaris com nosaltres!!

(Clica a la imatge)