Sessió d’Eduació Física conjunta P5-5è

El passat 21 de novembre els alumnes de 5è van impartir una classe d’Educació Física als alumnes de P5. Aquesta classe consistia en què els alumnes de 5è ensenyaven a jugar a tres jocs tradicionals (el pica paret, el pica padrell i la cursa de sacs) els nens i nenes de P5.

Els alumnes de 5è, a les sessions anteriors d’Educació Física, van estar treballant aquests jocs tradicionals,  a més van estar practicant com explicar un joc als alumnes d’Educació Infantil.

La trobada va ser un èxit i els alumnes de 5è van agafar el rol de docents i van demostrar la seva maduresa i tendresa cap als alumnes de P5.

Els alumnes de P5 van participar activament i van valorar molt positivament l’experiència de jugar amb els seus companys de 5è.

Aquesta activitat es repetirà amb els alumnes de P4 i P3 de cara al desembre.

Fotografies aquí: