Classe I5B. Les formigues. Centre d’ Apropament a la Natura. Taller Toca – Toca

Aquest matí els infants d’I5 han realitzat el taller Toca – Toca d’animals que provenien del Centre d’Apropament a la Natura del Mujal (Navàs). Els dos nois que han vingut a l’escola ens han deixat tocar una tortuga, un dragó, una granota verda, un gran duc, el pitó real albina, un eriçó i un camaleó… i veure una taràntula.

Aquest taller ha estat molt emocionant, ja que molts de nosaltres no havíem vist mai cap d’aquests animals tan a prop i, a més, els vam poder tocar.

Ens ho hem passat d’allò més bé!!

El Centre d’Apropament a la Natura del Mujal ofereix a petits i grans la possibilitat de descobrir, tocar, veure, escoltar i viure la natura a través d’instal·lacions i tallers que apropen als visitants a la vida dels animals. Des dels més exòtics, com l’os rentador, fins als més corrents que trobem als corrals de les cases de pagès, passant per daines, tortugues, emús, aus o rosegadors.