Som els Cirerers!

Com ja sabeu, som la classe dels Cirerers. La decisió no va ser tasca fàcil. Tenim un hort i una escola ben guarnida d’arbres, per tant hi va haver molt per escollir.

Tot va començar quan en Max va trobar una pera al pati. Vam fer hipòtesis de com podia haver arribat allà, vam preguntar a les altres classes i finalment, vam anar a visitar l’hort.

Vam fer una petita excursió per l’escola i per l’hort, per poder observar els diferents arbres que hi ha. Els nens i les nenes de la classe ho tenien clar. Volien ser un arbre fruiter. Vam agafar fulles dels arbres, vam fer fotografies, vam preguntar a les famílies que ens ajudessin a saber quins arbres eren… I finalment vam fer una votació.

Van ser dos d’ells els més votats. Al principi, semblava que seriem les Oliveres però alguns votants dels Cirerers van voler convèncer a la resta. Els hi van dir que el seu fruit és vermell, que són molt bones les cireres… I ho van aconseguir! La majoria va voler canviar el seu vot. Per tant, després de molt debatre, la classe de manera consensuada va decidir que seriem la classe dels Cirerers.

SOM ELS CIRERERS!