NADAL

Aquest curs la temàtica de l’escola per a fer les postals de Nadal han sigut les estrelles.

I a la nostra classe les estrelles les hem realitzat amb cola, sucre o sal. Un cop ja estaven seques, les  hem pintat amb les aquarel·les líquides.

Aquestes postals les hem compartit amb la resta de l’escola, les hem barrejat amb totes les realitzades des d’I3 fins a 2n d’ESO i les hem tornat a repartir.

POSTALS ESTRELLES

També hem fet una postal gran per felicitar les festes de Nadal a una altra classe. A nosaltres ens ha tocat la classe de 2nA, els hi hem donat la nostra felicitació i també els hi hem dit el nostre poema.

POSTAL DE CLASSE

I com la resta d’alumnes de l’institut escola hem fet un arbre de Nadal sierpinski. Nosaltres l’hem fet pintant per dins tubs de cartó.

ARBRE DE NADAL