VENDA DE PRODUCTES DE COOPCINC

Els i les alumnes de 5è estan realitzant el projecte Cultura emprenedora a l’escola i han creat les dues cooperatives. Després de realitzar tot el procés de constitució i presentació de prototips ja han començat a fabricar els productes que vendran. Aquest curs, a causa de la pandèmia per la Covid 19, el mercat tindrà un format online. Amb els beneficis obtinguts, l’alumnat destinarà un 10% a una entitat o ONG, i amb la resta podrà escollir fer una activitat de caire lúdic.

A través d’aquest formulari podreu veure els productes i fer la vostra comanda.

FORMULARI COOPERATIVA – 5è B-  COOPCINC

També podeu veure l’ANUNCI DE TELEVISIÓ que han preparat els socis i sòcies de la cooperativa.

Teniu temps fins al proper diumenge dia 23 de maig de 2021. Un cop feta la comanda, podeu fer el pagament portant els diners a dins d’una bossa petita o d’un sobre amb el nom i cognoms i entregar-ho al vostre tutor/a.Entregarem els productes el divendres 4 de juny de 2021.