TROBADES CREATIVES:ESCENARIS D’APRENENTATGE A CICLE INICIAL

Els nens i nenes de Cicle Inicial fem ESCENARIS D’APRENENATGE un cop a la setmana. És un moment per gaudir i compartir, amb els altres nens i nenes, deixar volar la imaginació i fomentar la creativitat.

A través d’aquests escenaris, els nens i nenes són convidats a explorar un món de possibilitats on poden donar llibertat a la seva imaginació i participar activament en la construcció del seu propi coneixement. Amb jocs de rol, dramatitzacions i altres activitats, els alumnes no només es diverteixen, sinó que també desenvolupen habilitats crucials com la resolució de problemes i la comunicació efectiva.

Els beneficis d’aquesta metodologia són evidents. Els alumnes mostren un major compromís amb l’aprenentatge, ja que es converteixen en els arquitectes del seu propi creixement. A més, promou un entorn inclusiu on cada alumne treballa al seu propi ritme, personalitzant l’aprenentatge i desenvolupant les seves habilitats socials i emocionals.