TIQUETS DE COMPRA: UNA EINA PRÀCTICA PER TREBALLAR ELS DECIMALS.

Amb l’objectiu de dominar els decimals, el Pere ha dissenyat una experiència d’aprenentatge que no només és educativa, sinó també molt pràctica.

L’alumnat ha estat convidat a explorar els tiquets de compra com a font de coneixement matemàtic. En lloc de simplement llegir els nombres en els tiquets, els estudiants s’endinsen en el món dels decimals, desglossant cadascun dels elements de les compres. Aquest enfocament no només els permet entendre la relació entre nombres enters i decimals, sinó que també els dóna una visió pràctica sobre com els decimals s’apliquen a situacions reals.
A més de treballar individualment amb els materials, l’alumnat també ha participat en activitats de grup que fomenten la col·laboració i la resolució de problemes en equip. Mitjançant debats i intercanvis d’idees, els nens i nenes no només apliquen els seus coneixements sobre decimals, sinó que també desenvolupen habilitats de comunicació i treball en equip.

FOTOS DE L’ACTIVITAT