Reunions Inici de Curs_Primària.

Aquests dies, hem realitzat la presentació del nou curs davant les famílies del nostre centre educatiu.

En aquestes trobades, hem compartit les nostres expectatives i objectius per a aquest període acadèmic i també hem proporcionat informació crucial sobre el funcionament del curs. Entenem que algunes famílies no van poder assistir a aquestes reunions, i per aquesta raó, posem a la vostra disposició les presentacions que es van treballar.
REUNIÓ P1-P2 23-24 Institut-Escola Castell d’Òdena.pptx
REUNIÓ P3 23-24 Institut-Escola Castell d’Òdena.pptx
REUNIÓ P4- 23-24 Institut-Escola Castell d’Òdena.pptx
REUNIÓ P5 23-24 Institut-Escola Castell d’Òdena.pptx
REUNIÓ P6 23-24 Institut-Escola Castell d’Òdena.pptx

Volem fer incís en el fet que la vinculació entre el centre i les famílies és crucial per aconseguir l’èxit col·lectiu.
Estem emocionats d’iniciar aquest viatge de treball conjunt i garantir que cada alumne tingui l’oportunitat de créixer i aprendre amb èxit.

Si teniu qualsevol pregunta o necessiteu més detalls, us convidem a posar-vos en contacte amb nosaltres.

Agraïm la vostra confiança i el suport constant.

L’equip docent de l’Infantil