Reunions Inici de Curs_Infantil.

Al llarg d’aquest primers dies de setembre, hem fet la presentació del curs davant de les famílies que formen part de la nostra comunitat educativa.

En aquestes trobades, hem compartit les expectatives i objectius per a aquest període lectiu, així com informació crucial sobre el funcionament del curs. Som conscients que algunes famílies no van poder assistir a aquestes sessions informatives, raó per la qual posem a la vostra disposició les presentacions de les diferents reunions.

REUNIÓ I3 23-24 Institut-Escola Castell d’Òdena.pptx
REUNIÓ I4 23-24 Institut-Escola Castell d’Òdena.pptx
REUNIÓ I5 23-24 Institut-Escola Castell d’Òdena.pptx

Aquesta estreta vinculació entre l’escola i les famílies és de vital importància per aconseguir el nostre èxit conjunt. Estem emocionats per començar a treballar col·lectivament i assegurar-nos que cada alumne tingui l’oportunitat de créixer i aprendre amb èxit.

Si teniu cap dubte o necessiteu més informació, no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres.

Agraïm la vostra confiança i el vostre suport continuat.

Docents Educació Infantil