Recuperem la FESTA de l’ARBRE amb les bicicletes

Aquest any sí! S’ha pogut tornar a sortir amb bicicleta tots junts fins a Can Macià!
Els més petits xino-xano es van apropar al Parc de la Font a esmorzar i jugar una estona al parc. Posteriorment, van realitzar una gimcana esportiva organitzada pel Consell Esportiu de l’Anoia. Per finalitzar van dinar i jugar al bosc de l’Era.

La resta d’alumnat, en bicicleta o caminant, van anar fins a Can Macià. Un cop allà vam esmorzar i vam poder dur a terme diferents opcions. L’alumnat de Cicle Inicial van fer una gimcana esportiva organitzada pel Consell Esportiu de l’Anoia. Un altre grup d’alumnes van fer cim caminant al Puig Aguilera. Un grup nombrós de ciclistes van donar una volta per l’aeròdrom i per últim, un grup de valents i valentes van fer cim al Puig Aguilera amb bicicleta.

La festa va concloure amb un gran dinar al bosc de Can Macià.

Aquí en deixem una petita mostra: FOTOS i VÍDEOS.