L’IE REPRÈN EL PROJECTE ERASMUS+

Després de la interrupció a causa de la pandèmia de la Covid19, el projecte Erasmus+ “Music unites, Art inspires” en el qual hi participa l’Institut Escola, ha reiniciat les seves activitats amb la mobilitat de Grècia.

El viatge d’intercanvi es va realitzar del 29 de novembre al 3 de desembre i hi van participar un grup de 7 alumnes de 1r d’ESO i tres mestres. L’escola d’acollida, 13th Primary School Polichni, està situada a la ciutat de Thessaloniki i va centrar la seva presentació en l’Odissea d’Homer. Aquest és un relat èpic, referent de la literatura grega i universal. Després d’una representació de l’alumnat grec, els nens i nenes dels altres països van crear dibuixos i collages per representar l’aventura d’Homer.

Durant la setmana, a més, es van portar a terme diferents activitats com la visita a museus, galeries d’art, monuments històrics i excursions a llocs emblemàtics com al Mont Olimp. També es van realitzar tallers de percussió i d’escultures de fang.

Després d’aquesta primera mobilitat, l’Institut Escola ja està preparant la següent i que tindrà lloc al nostre centre. Està previst que es realitzi durant el mes de febrer i serem nosaltres qui acollirem els alumnes i mestres de Grècia, Itàlia, Lituània i Polònia.

FOTOGRAFIES