L’alumnat d’ESO interpreta la cançó “A la presó de Lleida”, versionada per Roba Estesa.

A l’assignatura d’artística, hem estat veient l’art durant l’edat mitjana des del punt de vista de l’escultura, la música i la dansa. Per això, entre d’altres coses, hem estat treballant amb la cançó tradicional “A la presó de Lleida” que té els orígens en aquella època, raó per la qual és molt repetitiva. Després de treballar-ne la lletra i la música, l’alumnat n’ha interpretat una versió moderna en clau feminista, versionada pel grup de noies Roba Estesa, i també n’ha creat la coreografia. Una cançó adient per al dia d’avui (dia internacional de l’eliminació de la violència contra les dones) i coincidint amb la celebració diumenge passat (22 de novembre) de Santa Cecília, patrona dels músics.

Aquí teniu el vídeo de 1r ESO A i el de 1r ESO B. I el de la cançó original!