Fem exposicions de moniatos

L’última setmana d’octubre, els alumnes de primària, van fer decoració de moniatos per decorar l’escola per la castanyada,.

Per guarnir-los van fer servir diferents materials com per exemple: ulls de plàstic, escuradents, pompons, xinxetes, pals de pipa, trossos de roba vella… Alguns van fer servir pintura i d’altres van crear vestits ben divertits i diversos fets amb tela, plastilina o goma eva. Tots eren diferents, hi havia de monstres, d’animals, de súper herois, de covid-19, de tions, de pallassos…També van fer una exposició de tots els moniatos davant de cada classe. Es van fer fotos de les exposicions dels moniatos.

Ho van passar molt bé tots i totes fent les seves creacions!!!

Escrit pels alumnes de 4t, Revista de l’escola.