Els Mossos d’Esquadra venen a 5è per parlar sobre la seguretat a Internet

El dia 4 d’octubre els Mossos d’Esquadra van venir a l’escola per tal d’explicar als l’alumnes de 5è alguns aspectes sobre els possibles perills d’internet i les precaucions necessàries que s’han d’adoptar a les xarxes socials.

A partir del conte de la Cibercaputxeta, així com d’altres històries basades en fets reals, els Mossos d’Esquadra van oferir diferents pautes i estratègies per tal que els nens i nenes coneguessin els mecanismes per a un bon ús a l’hora de fer servir les xarxes socials o compartir dades a través d’internet. També es va tenir en compte altres conceptes com el ciberassetjament i la reputació digital.

Aquesta activitat s’emmarca dins del Pla d’Acció Internet Segura del Cos adreçat als Centres Educatius i a les famílies, que promou la Policia de la Generalitat, i col·labora en la seguretat en l’ús d’Internet, en especial per part dels menors i adolescents.