Els alumnes de 5è tanquen el projecte de cooperatives amb la donació a una entitat i la sortida al Salting

Després de l’èxit obtingut en el mercat de cooperatives de la Festa de la Primavera, els i les alumnes de cinquè han pogut fer el tancament del projecte amb la donació d’una part dels seus beneficis a dues entitats. Per una banda, la cooperativa MINICOOP de 5è A ha triat l’ONG Open Arms. D’altra banda, NSA de 5è A ho ha fet en forma d’entrega de robes per a la confecció de kimo-kaps a l’associació Kimo-Kaps, amb seu a Òdena.

Com a activitat de cloenda del projecte l’alumnat va gaudir, el passat 19 de juny, d’una sortida al Salting Bages .

VIDEOS SALTING

A més, les dues cooperatives han participat en els kahoots que promou el Consell Comarcal per tal que totes les cooperatives de la zona mostrin en uns vídeos les tasques dutes a terme a l’hora de constituir-se com a cooperativa, quins són els seus equips directius i exposar quins han estat els prototips triats per fabricar els productes. La cooperativa NSA ha estat la guanyadora dels kahoots d’enguany i va rebre un premi individual per a cadascú. Pel que fa a la cooperativa Minicoop van rebre un premi per a tota la classe per la seva participació.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *