ELECCIONS A ALCALDE DE L’ESCOLA A 6èA

Els alumnes de la classe de 6èA han fet el treball per a l’elecció de l’alcalde de l’escola per al curs 20-21. Donades les circumstàncies excepcionals de la pandèmia, s’ha canviat el sentit de les eleccions. Aquest curs s’han fet les eleccions per a  l’alcalde del món mundial.

Primer han buscat informació sobre els grans organismes internacionals, com poden ser l’ONU, UNICEF, UNESCO, OMS…per tal de saber quins grans temes es tracten al món.

Seguidament, han elaborat un logo, un nom del partit polític, i han pensat possibles solucions als grans problemes que hi ha a la Terra actualment. Els han dividit en diversos grups de temes:

1. La pau
  2. L’agricultura i els aliments
  3. La ciència i la salut
  4. Els diners, l’economia i el treball
  5. El canvi climàtic, el medi ambient i el reciclatge
  6. Els nens

Posteriorment, han fet uns debats, com els que fan els polítics a la tele, sobre aquests temes.

Podeu veure la presentació dels diversos programes electorals i debats en aquest enllaç

Han votat els grups de 5è i 4t, perquè la temàtica era una mica complicada.

El partit polític guanyador ha estat:

PUMM: PER UN MÓN MILLOR, i l’alcalde és Biel D.

Enhorabona!!!