EL MES DE NOVEMBRE CELEBREM SANTA CECÍLIA

Aquest mes de novembre a l’escola celebrem el MES DE LA MÚSICA aprofitant que el 22 de novembre és Santa Cecília, patrona de la música.

Així doncs hem preparat activitats musicals per a tots els alumnes de l’escola!

CICLE MITJÀ

• Dimarts 9 de novembre al matí els alumnes de 4t veuran el concert de la Jove Orquestra Simfònica de l’Anoia que ens han preparat “L’ocell de Foc” d’Stravinski.
  • Dimecres 10 de novembre els alumnes de 3r i 4t veuran l’espectacle “QUOTIDIOFANISMES” d’en Xevi Lozano i el seu grup. Un artista que fa sonar elements quotidians (escombres, escales, tanques d’obres, totxanes…) com a instruments musicals. TOT UN ESPECTACLE!

CICLE INICIAL

• Dijous 11 de novembre els alumnes de Cicle Inicial gaudiran d’un taller d’instruments de corda. En concret, tindran a disposició un violí cadascú per experimentar la sensació de ser músics per un dia així com tot el que comporta formar part d’un grup o orquestra: atenció, concentració, respecte, etc.

CICLE SUPERIOR I ESO

• Els alumnes de Cicle Superior i ESO faran uns tallers molt interessants i divertits de RITME I PERCUSSIÓ CORPORAL amb en KIKE QUADROS, un gran músic expert en aquestes disciplines.

EDUCACIÓ INFANTIL

• I per als més petits d’Educació Infantil farem un concert pedagògic explicant LA FAMÍLIA DELS INSTRUMENTS DE VENT METALL que serà molt bonic i entretingut!

Així doncs des de l’escola estem preparats per fer gaudir al nostre alumnat d’un munt d’activitats per celebrar Santa Cecília!!!

Bona música a tothom!!!