EL GUST PER LA LECTURA_UNA HISTÒRIA D’AUTOCONEIXEMENT_ PRIM_5A

Concurs: El Gust per la Lectura.

Els nens i les nenes de l’aula de 5è A han realitzat la producció d’un VIDEOCLIP pel concurs El Gust per la Lectura del Departament d’Educació.

Per arribar fins aquí, els infants van haver de repartir-se i dirigir les diferents escenes, escollir els espais per gravar, assajar la teatrealització dels moments més icònics del llibre i preparar una coreografia.
D’altra banda, els infants van escollir una instrumental i van crear una lletra sobre la protagonista del llibre de la Tina Vallès: “Mira” i la seva història d’autoconeixement, d’amistat i de superació que van gravar al nostre estimat espai de “la ràdio”.

Esperem que gaudiu el resultat!

També voldríem aprofitar per fer un especial agraïment al docent de música Ramon Casanovas per la seva participació.