CONEIXENT L’ENTORN

Les i els alumnes de 3rB hem sortit a fer una passejada pel bosc del darrere l’escola acompanyats de la Mònica i el Cristóbal. Ens han ensenyat a distingir una pila de plantes del nostre entorn, com ara la lleterassa, el trèvol pudent, la sempreviva o la corretjola… també hem vist arbusts com el llentiscle, el romaní i l’esbarzer.
Ens ha encantat l’aranya Napoleó – un tipus d’aràcnid – i la chrysolina americana – un curiós insecte de la família dels escarabats – era molt brillant i els raigs de llum ens la mostraven de diferents colors. Així mateix, hem identificat alguna au com, el tudó o el raspinell. Fins i tot hem pogut reconèixer el cant d’una mallerenga petita!!

Però, això no és tot, dins la motxilla d’en Cristóbal hi havia banyes! Aquestes eren de cabra, de cabirol i de cérvol. A més a més, la Mònica ens ha ensenyat a distingir petjades dels animals que podem trobar per la zona! A veure si us animeu a sortir amb la família i en trobeu alguna. Per aquí la zona podem trobar alguna guineu, una gallineta d’aigua, un bernat pescaire o un teixó, fins i tot algun visó americà.