Alumnat de 3r de primària recull espinacs amb l’ajuda de l’alumnat de l’aula oberta.

L’alumnat de 3r de primària ha mostrat un gran entusiasme en arrencar els espinacs madurs del terra i col·locar-los amb cura a les cistelles. Mentre, els seus companys de l’aula oberta, amb una actitud empàtica i solidària, els han ofert suport i orientació, fomentant una cultura de col·laboració i amistat.

Aquesta experiència no només ha enriquit el coneixement dels alumnes sobre l’alimentació saludable i la importància de la comunitat, sinó que també ha permès establir vincles forts entre els diferents grups de l’escola. És un testimoni viu de com compartir no només recursos, sinó també coneixements i experiències, és fonamental en el procés d’aprenentatge i creixement personal.