CELEBREM LA CASTANYADA

Ja ha arribat la tardor i amb ella l’alumnat de l’Institut Escola Castell d’Òdena ha celebrat la tradicional festa de la Castanyada.
Durant la setmana prèvia es van dur a terme diferents activitats relacionades amb ella.
Dimarts 31, al matí, tothom va poder gaudir de les representacions teatrals creades per l’alumnat de 6è. A la tarda, Educació Infantil va anar al bosc a buscar la castanyera que, junt amb la seva filla, els va explicar contes i van cantar i ballar plegats. Mentrestant, l’alumnat de 6è havien preparat diferents proves en una gimcana molt divertida per a la resta d’alumnat de primària.

Quan els petits van tornar del bosc, tota la comunitat educativa va menjar panellets i les castanyes torrades que ens van proporcionar, tallar i coure l’AFA.