CAMPANYA DE SANG

L’alumnat de sisè de primària, estan fent un projecte relacionat amb el cos humà, on estan descobrint com funciona i petites curiositats dels diferents aparells del nostre cos. No només fan treball d’investigació i cerca sinó que també van tenir una xerrada del Banc de sang i teixits.

Per aquesta raó, el passat 8 de febrer va venir una responsable del Banc de sang per explicar en què consisteix aquest, com funciona la donació de sang i per què són necessàries les campanyes de donació. També els van explicar algunes curiositats sobre la sang, com per exemple que necessiten cada dia 1.000 donacions i normalment no aconsegueixen aquestes xifres.

Per finalitzar, van demanar a l’alumnat de sisè que els ajudessin a crear el cartell i els alumnes d’ESO ajudaran amb la difusió publicitari de la campanya que es portarà a terme el 3 de març de 10-14 h al centre cívic pla d’Òdena, c/Unio nº2 per donar sang i així ajudar a la gent que la necessita.

A continuació us mostrem els cartells que han elaborat l’alumnat: