AJUTS PER A ALUMNES AMB NECESSITAT ESPECÍFICA DE SUPORT EDUCATIU.

ATENCIÓ FAMÍLIES !!!

S’ha publicat al BOE la resolució per la qual es convoquen els ajuts per a alumnat amb necessitat específica de suport educatiu per al curs acadèmic 2021-22.
Aquests ajuts van dirigits a tots els alumnes escolaritzats en centres educatius espanyols que acreditin la necessitat específica de rebre suport educatiu fora del centre i reuneixin els requisits establerts.
Com a novetat, aquest any els alumnes amb dislèxia també son susceptibles de rebre l’ajut, hauran d’adjuntar però, el document acreditatiu amb el diagnòstic.
Les sol·licituds s’han de complimentar mitjançant el formulari que trobareu a l’adreça del Ministerio de Educación y Educación Profesional, que haurà ser imprès, signat i presentat al centre educatiu on realitzi els estudis 2021/22.

Termini de presentació de les sol·licituds: Fins el 30 de setembre de 2021

En aquest enllaç trobareu tota la informació referent a aquests ajuts.