3r: PROJECTE DE L’ECOSISTEMA DEL BOSC

Durant aquest trimestre els nens i nenes de 3r hem treballat el projecte de l’ecosistema del bosc. Hem realitzat diferents sortides a Puig Aguilera i al bosc per poder fer el nostre treball. Durant les sortides els nens i nenes tenien un quadern de camp per poder investigar sobre els animals i les plantes del nostre entorn. També hem fet una flor amb plastilina per treballar les seves parts i la reproducció de les plantes amb flor. A més, amb material del bosc ( pinyes, pals, pedres, escorça…) hem fet una escultura. Aquí podreu veure les fotografies

Fotos del treball al bosc

Així,  com a cloenda del projecte de l’ecosistema del bosc i les plantes hem fet una crema natural amb fulles de plantatge. Així, els i les alumnes vam fer una sortida al bosc i vam agafar fulles de plantatge per poder fer la nostra crema natural. Un cop ja teníem tots els ingredients, vam anar al laboratori de l’escola i vam fer la nostra crema, que serveix per les picades de mosquits i cremades. Després la vam posar en un pot de vidre i li vam fer un cartellet. Aquí teniu les fotos!

Per acabar el nostre projecte i, conscienciar-nos sobre la importància de cuidar el medi ambient, hem reflexionat sobre quants fulls gastem a la nostra escola i hem vist la quantitat d’arbres que s’han de tallar per poder fer-lo. Per això hem fet paper reciclat!

Fotos paper reciclat