FESTA DEL LLIBRE A L’ESCOLA

Aquest any, vam celebrar la diada de la FESTA DEL LLIBRE el passat divendres 26 d’abril amb un munt d’activitats. Al matí hi va haver el  tradicional CONTA CONTES; enguany va ser la Mònica Torra l’encarregada d’explicar una bonica història als nens i nenes d’infantil i cicle inicial. Els alumnes  de 3r, 4t i 5è  van anar a escoltar un RECITAL DE POEMES que els alumnes de 6è van recitar al teatre del poble. A la tarda, vam fer la FIRA DE CONTES. Abans però, la Mónica Sánchez (4t A) i l’Aroa Parreño (6è A), com a guanyadores del CONTE DE SANT JORDI d’aquest curs, van llegir el seu conte davant tota l’escola. Tot seguit, els padrins i els fillols van  voltar pels diferents espais de la FIRA DE CONTES: van “comprar” tres contes a les paradetes del pati, van pintar, escoltar o llegir els contes escollits, van visitar l’exposició de contes escrits pels alumnes de cicle inicial i dels treballs fets pels alumnes d’infantil i també van anar a l’espai de firmes,on la Mónica i l’Aroa signaven el conte que amb tanta il·lusió i esforç  havien escrit. Així doncs, la tarda  finalitzava i ningú podia marxar cap a casa sense un exemplar firmat dels contes guanyadors. Un any més, la diada va ser ben bonica, on tothom hi va participar i ens ho  vam passar d’allò més bé!! Aquí us mostrem un recull de FOTOS.