EL DRAC, LA ROSA i UN MUNT DE LLIBRES, ARRIBEN A L’ESCOLA PER CELEBRAR LA DIADA DE SANT JORDI.

Tal i com mana la tradició, el dilluns 23 d’abril vam celebrar la  Diada de Sant Jordi amb un munt d’activitats.

Al matí, com a acte nou i a petició del partit polític de l’escola, vam celebrar el “COSH-TALENT”. Vindria a ser el “Tu sí que vales” televisiu però amb el requisit que qualsevol representació havia de ser d’expressió: es podia recitar, fer una dansa, explicar acudits, fer mímica, màgia, … S’hi podia participar de manera individual, en parelles o bé en grup. La veritat és que hi va haver un munt d’actuacions, i tots ho van fer d’allò més bé !!!

També hi va haver la venta de roses pel poble per part dels alumnes de 6è i el  tradicional CONTA CONTES, patrocinat per l’AMPA, pels més menuts de l’escola. Enguany va ser el Pep Farrés l’encarregat d’explicar-nos una bonica història.

I mentre tot això passava, les diferents classes anavem a la parada de llibres de l’AMPA, ubicada davant l’església, a gaudir i comprar les últimes novetats editorials.

Ja a la tarda, vam fer la FIRA DE CONTES.
Abans de començar però, l’alcaldessa de l’escola i el seu equip van repartir els premis als millors lectors XIM I XESCA de cada cicle. Enguany, el Pol Palomino (C.I), el Joel Lozano (C.M), la Carla Méndez de (C.S) i la classe de 1rA com a classe més lectora, van ser els guardonats.

Tot seguit, l’ELSA TORRA BRIEDYTE (3rA) i el POL ARGELICH CLARAMUNT (6èA), com a guanyadors del CONTE DE SANT JORDI d’aquest curs, van llegir davant tota l’escola el seu conte.

En finalitzar, els padrins i els fillols van  voltar pels diferents espais de la FIRA DE CONTES: van “comprar” tres contes a les paradetes del pati, van pintar, escoltar o llegir els contes escollits, van visitar l’exposició de treballs fets pels alumnes d’infantil i cicle inicial, van anar a l’espai de firmes.

La tarda però,finalitzava i ningú podia marxar cap a casa sense un exemplar firmat dels contes guanyadors. Així doncs, l’Elsa i el Pol el dilluns van ser uns autèntics escriptors i van estar tota la tarda signant el conte que amb molta il·lusió havien escrit.

Ja veieu, va ser un dia d’allò més atrafegat; una diada molt bonica i especial, on tothom hi va participar activament i ens ho vam passar d’allò més bé.

FOTOS DE LA DIADA. https://photos.app.goo.gl/XoASXs9UagyMM1gj2