LES COOPERATIVES DE 5è ES PRESENTEN EN UN ACTE AL TEATRE D’ÒDENA

Notícies

El dia 21 de novembre els alumnes de 5è van anar al Teatre Centre Unió Agrícola a presentar les cooperatives de l’escola Castell d’Òdena. Com ja sabeu, cada any es constitueixen les cooperatives, que les fan els nens i nenes de 5è.

La directora de l’escola Castell d’Òdena, Montserrat Lladó va assistir, també junt amb l’alcalde del poble d’Òdena, Francisco Guissado. A més, van venir representants de l’Ajuntament d’Òdena, les tècniques d’Educació i Promoció Econòmica, la Inés García i la Carla Suárez. També van assistir els pares i mares dels alumnes de 5è i vam convidar alguns nens de 6è de l’any passat, que van fer la cooperativa.

Les mestres dels dos cursos de 5è van fer una presentació amb les fotos mentre preparàvem els discursos, quan treballàvem amb els chromebooks o quan vam fer votacions per escollir els càrrecs o el nostre nom. Tots els departaments ens vam presentar i vam explicar quines serien les nostres funcions a dins de la cooperativa.

Aquí podeu veure un recull de les imatges de la presentació.

Properament us presentarem els nostres blocs.

Departament de Comunicació de les cooperatives de 5è