Jocs tradicionals de 5è amb P3-P4

El passat 5,10 i 12  de desembrre els alumnes de 5è van impartir una classe d’Educació Física als alumnes de P4 i P3. Aquesta classe consistia en què els alumnes de 5è ensenyaven a jugar a tres jocs tradicionals (el pica paret, el pica padrell i la cursa de sacs) els nens i nenes de P3 i P4.

Els alumnes de 5è, a les sessions anteriors d’Educació Física, van estar treballant aquests jocs tradicionals,  a més van estar practicant com explicar un joc als alumnes d’Educació Infantil.

La trobada va ser un èxit i els alumnes de 5è van agafar el rol de docents i van demostrar la seva maduresa i tendresa cap als alumnes de P3 i P4.

Els alumnes de P3 i P4 van participar activament i van valorar molt positivament l’experiència de jugar amb els seus companys de 5è.

Aquesta activitat ja es va fer amb els alumnes de P5 al mes de novembre.

Clica aquí (veure fotografies)