CICLE SUPERIOR. EXCURSIÓ A IGUALADA

El proppassat  30 de novembre els alumnes de cilce superior van anar a  Igualada a fer mooooooltes activitats.

Us les expliquem:

A primera hora, 5è va visitar la ràdio, on els van fer unes explicacions del seu funcionament. Sempre és bo visitar una ràdio professional, per tenir més idees a l’hora de treballar a la ràdio de l’escola!

Els alumnes de 6è van anar a visitar el Canal taronja, on els van ensenyar les instal·lacions i fins i tot van poder gravar petits debats.

Després, tots junts van anar al Teatre de l’Ateneu Igualadí, a veure l’espectacle: “Concerto a tempo d’humore”, de música clàssica. Van sortir dalt de l’escenari a tocar instruments i les mestres Ana, Imma i el Biel van poder dirigir l’orquestra!!

Més tard, van visitar la Biblioteca d’Igualada, on, a 5è,  els la van ensenyar i, a 6è els van donar una conferència sobre el còmic, que va anar molt bé perquè feia poc que havien treballat el còmic de Tintín, i tenien ganes de conèixer les darreres novetats d’aquest tipus de literatura.

Finalment,  van fer un conjunt d’activitats d’escalada al rocòdrom de l’Ingràvita.

Ja veieu quin munt d’activitats en un sol dia!!!! D’això se’n diu aprofitar l’estona!!!

Us deixem amb algunes de les imatges del dia.