ELS ALUMNES DE CINQUÈ HEM TREBALLAT LA PREHISTÒRIA I L’EDAT ANTIGA EN EL PRIMER PROJECTE DEL CURS

El projecte de la Prehistòria i l’Edat Antiga ha sigut el primer projecte que han realitzat els alumnes de 5è A i 5è B aquest curs. Hem après, a banda de la línia del temps i les diferents etapes històriques, com vivien els homes prehistòrics, com eren els primers pobladors de cataluunya (els ibers) i quan van arribar els grecs i els romans a la península ibèrica.

A més, hem fet activitats d’Educació visual i plàstica i hem visitat la Vil·la romana de l’Espelt. En aquests enllaços podreu veure un recull d’imatges de tots els treballs d’aquest projecte.

FOTOS 5è B