El Iago guanya una menció honorífica a les proves Cangur de Matemàtiques

L’alumne de 5è Iago Moreno Hornas ha rebut una menció honorífica pels seus bons resultats a les proves Cangur de Matemàtiques de l’edició d’aquest any. Amb una puntuació de 113,75, el Iago ocupa la trentadosena posició d’un total de 15.737 participants de cinquè de primària.

Dos alumnes més de l’escola, el Guillem Garcia i l’Andreu Regordosa, han quedat classificats entre el 6% de millors resultats de la seva categoria i apareixen a la Llista de les millors puntuacions (6%) de cinquè de Primària.

El proppassat 21 de març tots els alumnes de 5è i 6è van realitzar les proves Cangur de Matemàtiques. Amb un format de concurs individual, l’objectiu principal és que l’alumnat participi i dediqui una estona especial a divertir-se tot resolent els reptes plantejats. Aquesta activitat l’organitza la Societat Catalana de Matemàtiques.