Visita a Palol Sabaldòria 2n ESO

Dins el treball per projectes que desenvolupen els nostres alumnes de 2n ESO, divendres passat els tres grups van fer una sortida de treball de camp per Vilafant. L’objectiu era identificar tot el què hi ha al nostre municipi i tot allò que es podria millorar. Al final del matĂ­, vam fer una visita al conjunt monumental de Palol Sabaldòria, on el Regidor de Patrimoni, Sr Xavier GarcĂ­a i la arqueòloga encarregada de les obres, ens van fer una visita guiada per les restes del castell i l’esglèsia pre-romĂ nica. Aquesta setmana els alumnes hauran de posar en comĂş tota la informaciĂł recollida i aixĂ­ començar a perfilar els seus futurs projectes.