Activitat 2n d’ESO a Palol Sabaldòria

Dins el treball per projectes que desenvolupen els nostres alumnes de 2nESO, divendres passat els tres grups van fer una sortida de treball de camp per Vilafant. L’objectiu era identificar tot el què hi ha al nostre municipi i tot allò que es podria millorar. Al final del matí, vam fer una visita al conjunt monumental de Palol Sabaldòria, on el Regidor de Patrimoni, Sr Xavier García i la arqueòloga encarregada de les obres, ens van fer una visita guiada per les restes del castell i l’esglèsia pre-romànica. Aquesta setmana els alumnes hauran de posar en comú tota la informació recollida i així començar a perfilar els seus futurs projectes.