Visita a Palol Sabaldòria 2n ESO

Dins el treball per projectes que desenvolupen els nostres alumnes de 2n ESO, divendres passat els tres grups van fer una sortida de treball de camp per Vilafant. L’objectiu era identificar tot el qu√® hi ha al nostre municipi i tot all√≤ que es podria millorar. Al final del mat√≠, vam fer una visita al conjunt monumental de Palol Sabald√≤ria, on el Regidor de Patrimoni, Sr Xavier Garc√≠a i la arque√≤loga encarregada de les obres, ens van fer una visita guiada per les restes del castell i l’esgl√®sia pre-rom√†nica. Aquesta setmana els alumnes hauran de posar en com√ļ tota la informaci√≥ recollida i aix√≠ comen√ßar a perfilar els seus futurs projectes.