• Horari: de dilluns a divendres de 8h a 14h.
  • Horari d’atenció al públic: de dilluns a divendres de 9h a 13h.

En aquesta secció trobareu informació i documents sobre:

• Preinscripció i Matrícula

Informació preinscripció 2017-2018

Oferta de places ESO 2017-2018

• Beques i ajuts
  • Tràmits (sol·licitud de certificats, títols…)
  • Documents diversos que podeu descarregar:

Carta de compromís de les famílies

Autorització de drets d’imatge (menors d’edat)

Autorització de drets d’imatge (majors d’edat)

Normativa referent als mòbils

Autorització de sortides d’un dia fora del centre

Reclamació de notes

TÍTOLS I QUALIFICACIONS DE 2N DE BATXILLERAT

Els alumnes de 2n de batxillerat amb totes les matèries aprovades han   de passar per la Secretaria de l’Institut per tal de sol·licitar el títol de batxillerat i el certificat de les qualificacions finals de Batxillerat.

Us imprimirem un resguard de títol; en aquest document hi consten les vostres dades, l’import a pagar i la data límit per fer-ho (enguany, de l’1 al 5 de juliol de 2016). Si teniu el carnet de família nombrosa i/o monoparental heu de portar l’original i una fotocòpia.

S’ha d’anar a “La Caixa” a fer l’ingrés i tornar a la secretaria del centre, on us posarem el segell i signatura del secretari. La part que us lliurarem serà el resguard del títol, el qual té la mateixa validesa de títol fins que no arribi l’original.

BECA DE MENJADOR PER AL CURS 2016-2017

Les persones que vulguin sol·licitar beca per al menjador de cara al curs 2016-2017, han de saber que:

– La recollida i entrega de les sol·licituds es farà a l’OAC, a l’Ajuntament, del 17 al 25 de maig de 2016.

– És imprescindible demanar a Secretaria l’IDALU (codi acadèmic) de l’alumne

– Teniu la informació en aquest enllaç: beques menjador 2016-2017