• Horari: de dilluns a divendres de 8h a 14h.
  • Horari d’atenció al públic: de dilluns a divendres de 9h a 13h.
En aquesta secció trobareu informació i documents sobre:
  • Preinscripció Batxillerat i CFGM:

Podeu veure les presentacions explicatives generals de batxillerat i de cicles a la pàgina d’ESO

Oferta de places de batxillerat

Oferta de places de CFGM de Gestió Administrativa

• Preinscripció ESO 2019-2020
Difusió de l’oferta 27 de març
Presentació de sol·licituds del 29 de març al 9 d’abril
Presentació documentació fins al 10 d’abril
Llista amb la puntuació provisional 26 d’abril
Reclamacions del 29 d’abril al 3 de maig
Llista amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions 8 de maig
Llista ordenada desprès del sorteig 14 de maig
Llistes d ’admesos 12 de juny
Matrícula  1r d’ESO del 20 al 26 de juny
Matrícula  2n, 3r i 4t d’ESO del 27 de juny a 3 de juliol

Només es pot presentar una sol·licitud però s’hi poden indicar fins a 10 peticions. La sol·licitud està disponible als centres i també  a internet:

(http://ensenyament.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/20483_preinscripcio_escolar?moda=1)

Si  s’envia telemàticament, s’ha d’imprimir  i presentar-la al centre amb la resta de documents dins el termini.

• La presentació de més d’una sol·licitud comporta la invalidació dels drets de prioritat que puguin correspondre.
  • En emplenar el formulari trobareu un espai que cal omplir amb l’ identificador de l’alumne/a.
  • És obligatori especificar l’adreça electrònica per poder rebre el missatge amb el codi de la sol·licitud de preinscripció
  • També cal marcar en la sol·licitud el tutor/a que consultarà per Internet els resultats de la preinscripció

La sol·licitud s’ha de presentar, en tots els casos, amb la següent DOCUMENTACIÓ:

·         Original i fotocòpia del DNI de/la sol·licitant ( pare, mare, tutor/a) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o passaport. Estrangers comunitaris, document d’identitat del seu país

·         Original i fotocòpia del DNI de l’alumne/a, si en té (el DNI és obligatori per als majors de 14 anys)

·         Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació.

·         Original i fotocòpia de la TSI (targeta sanitària individual) de l’alumne/a.

·         Original i fotocòpia del carnet de vacunacions on constin les dosis rebudes o certificat mèdic oficial justificatiu.

(Aquestes fotocòpies s’han de fer totes juntes en un mateix full)

Només si s’al·leguen criteris de puntuació, documentació acreditativa (original i fotocòpia):

• Quan el domicili que s’al·lega no coincideix amb el DNI, certificat de convivència.
  • Si el que es considera és el domicili del lloc de treball, còpia del contracte laboral
  • Acreditació de ser beneficiari/ària de la renda garantida de ciutadania.
  • Títol de família nombrosa o monoparental vigent.
  • Certificat o targeta acreditativa de la discapacitat (igual o superior 33%). Si és el cas, el document acreditatiu de ser beneficiari d’una pensió d’incapacitat permanent de grau total  de gran invalidesa.

Informació del centre (preinscripció 2019-2020)

Criteris de puntuació 2019-2020

Oferta de places 2019-2020

Carta de compromís de les famílies