Coneix més el nostre centre:

Preinscripció de l’ESO

Curs 2024-2025

Del 8 al 20 de març del 2024

Disposeu de tota la informació al següent enllaç de la web.

_____________________________________________________________
Jornada de portes obertes de Batxillerat

Us convidem a assistir a les Jornades de Portes Obertes de Batxillerat que organitzem al nostre centre els dies:

• Dimecres 10 d’abril, a les 19.30 h
  • Dissabte 13 d’abril, a les 11:00 h

Us rebrem i explicarem el nostre projecte educatiu i farem una visita per les instal·lacions del centre. La idea és que pugueu posar al formulari d’inscripció  qui assisteix i quin dia per tal de tindre’n una previsió.

Incorporació a l’AMPA

📢  Vols ser membre actiu de l’AMPA del nostre centre? Les famílies esperen la vostra col·laboració. Escriu-nos a: ampa@insdespuig.cat

Irish English Festival

Ahir l’alumnat del Cristòfol Despuig va participar al concurs de debats en anglès dins del marc de l’Irish English Festival. Va ser una experiència molt enriquidora. És van esforçar molt per demostrar les seues habilitats lingüístiques en anglès i el resultat va ser extraordinari.
Llegeix més»

Biografies Dones Artistes 8M

A 2n d’ESO C hem aprofitat que avui és el 8M per exposar biografies de dones que havíem treballat mitjançant la competència digital. Hem conegut la ballarina Carmen Tórtola, les fotògrafes Anaïs Napoleón i Joana Biarnés, la pintora Ángeles Santos i la filòsofa Simone Weil.
Llegeix més»

Dia de la Dona

Avui el nostre alumnat de 1r d’ESO han après la Cançó de fer camí, dedicada a la dona.
Hem fet un concurs per grups, finalment, com que tots ho han fet molt bé, el pròxim dilluns tenen un petit refrigeri a l’hora de lectura. Per tant,… Llegeix més»

Impressió 3 D

Avui un grup de 1r d’ESO ha acabat les pràctiques de Tecnologia de la segona avaluació utilitzant la impressora 3 D per a fabricar els objectes que han dissenyat durant les classes.

Preparem el TDR!

Avui el nostre alumnat de 1r de batxillerat ha realitzat una visita formativa a la Biblioteca i a l’Arxiu Comarcal del Baix Ebre.
A la biblioteca, Maijo Ferré ens ha explicat les eines i recursos disponibles per realitzar un bon treball de recerca així com la… Llegeix més»

Coneguem el gòtic tortosí

A 2n d’ESO treballem l’Edat Mitjana i l’estil gòtic n’és una característica. Que millor que veure el gòtic de la nostra ciutat per entendre-ho a la perfecció. Hem visitat la Catedral, el Museu i el Palau Episcopal amb alumnes de 2n A. Ho repetirem amb… Llegeix més»